Tisdag

Jag vaknade i Visby, vid Adam. Sen hämtade mamma mig vid 9 och vi åkte vidare mot naprapaten! :) Jag går vid Maria Thalén vid Wellness Kliniken!
.

Jag var inte lika sne som jag brukar, men satte fast en del i ländryggen. Så hon knäckte, masserade och stretchade mig :) galet skönt! sen handlade vi, åt på MAAAAX och sedan hem! :) Jag älskar MAX <3
.
Jag gick och la mig vid typ halv 2 och sov till 5.. hehe men jag blir galet trött efter att jag varit vid Maria..
.
Jag lagade mat med min mor sen och gick ut i stallet typ halv 8.. Red ut en låååång tur på Chelsea men massa skritt! Hon tyckte det var supermysigt och det var ganska nyttigt för henne att få komm iväg på en så lång tur. Vi red en väg vi hon alrigt gått på förut, man ska skritta igenom en gård med massa läskiga saker och igenom en skog är ganska uppväxt och det är pinnar och saker överallt.. Men hon var jätteduktig trots att hon inte såg vart hon satte fötterna i skogen.. Som tur är vet jag vart hon ska gå ju! :) Men i skogen var det massa mygg och ett livet dike som var halvt igenväxt och traktosspår i.. Hon blev typ galen på myggen och lite rädd för diket.. Spå hon började rygga och hade typ hela kroppen full med mygg... Så jag hoppade av och ledde henne igenom diket. Sedan snabbt upp ch travade ur skogen där det var klok väg! Hon blev skitglad när hon kom bort från myggen och sen travade vi en bot hem! :)
.
Chelsea har blivit så himla duktig!! Är lite småstolt över henne faktiskt!! :D :D
.
Manne vilade idag :)


jag saknar dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0