DET ROLIGA

Nu tänkte jag berätta det roliga!
Skulle ju skrivit det för länge sedan, men jag blev kräksjuk i tisdags ;o
hur som helst, här kommer det :D
.
I måndags var vi med Humlan vid vår kiropraktor, Håkan Lundell! Han kände igenom hela henne och hittade ingenting!! :) Eller det enda har kände var att hon var lite gallig i höger bakknä.. Men det är ju inte konstigt eftersom hon varit så ojämn i bakhovarna.. Och så berättade vi att hon lade ut tungan när man red henne så då kollade han lite snabbt i hennes mun. Tror ni inte hon hade typ fetast hakar i världen på vänster sida? Så varje gång hon haft ett bett i munnen och ska balansera det på tungan måste hon lägga ut den för att inte skära sig på hakarna! Skönt att hitta något liksom.. Så i början av veckan kommer vår veterinär ut och raspar henne och känner på knät :)
.
Det andra är att jag och Manni är uttagna i "spetsen" i Elitlaget :D Galet roligt tycker jag! Manni har varit otroligt fräsch i början av det här året faktiskt tycker jag! :) 3 placeringar på 4 starter :) Hoppas det håller i sig över eliten också! I år kommer två omgångar gå på Gotland också! Jag tycker det är en omgång för mycket, men det är inte så mycket man kan göra åt det.. Hoppas bara banorna blir bra och hela arrangemanget också så klart! Dock skönt för våra ponnier att slippa åka så långt iaf :)
.
TEAM GOTLAND:
Emma Nilsson - Mahrani of the Fairplay
Sara Vilhelmsson - Samona
Olivia Grauning - Orchis Frivaldi
.
Kalle Horwitz - Fanny V
Alida Strange - Wizard
Alva Wallén Keller - Hector
.
I hela truppen är vi 13 ekipage, men dessa är de mest aktuella :) TAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGAAAAAA!!!
.

Carro - Rose, Alida - Wizard, Kalle, Alice, Alva - Hector, jag, Olivia - Loke!
en del av truppen helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: bea nyberg

ni gotlänningar är ju lite efterblivna... LÄGG UT PROPPEN FÖFAN!!! hihihihi :D <3

2011-03-19 @ 12:35:40
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0