Hoppträning

Hade faktiskt inte tänkt träna Manni den här veckan då han hoppat mycket tycker jag.. Men sen pratade jag med min tränare, Lisa Horwitz, och hon trodde Manni behövde det..
Så vi åkte dit iaf och han var SÅÅÅÅ FIN! Jag dör lite när jag tänker på det! Han var galet fin i munnen, hade gummibett.. Och funkade galet bra för skänkeln och fyfan vad han hoppade :D
Hoppade inte så många språng, ville bara hoppa lite kravlöst så han fick vara stolt och glad! Men shit vilken känsla!
Hoppade en bana på slutet på typ 110 - 120 cm :) galet fin häst!
.
Idag har jag varit på dagis också! Första gången på en vecka pga att jag varit så sjuk.. Men det var härligt att komma tillbaka och barnen är för underbara! :)
.
Nu ska jag äta lite mat och godis och se grey's och off the map :)
.
Puss/E
gammal mobilbild på M. 2008


biffen! vintern 08-09

Kommentarer
Postat av: saris

manni va aaaassssfin på träningen :D så ska han gå i helgen!

2011-03-25 @ 07:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0