Packat och klart

Nu har jag ridit Manni och packat alla grejer till helgen, förutom mina då..
.
Passet med Manne gick så galet bra!! HAN ÄR SÅ FIN JUST NU :D
Jobbade bara med att få honom lösgjord och rund i formen. Han blir typ som en ostbåge när hon kommer upp med ryggen! Det kändes verkligen grymt idag. Nu när vi aldrig grälar längre när vi rider, så är Manne så himla lugn och harmonisk hela tiden. Typ världens sötaste! :)
Skönt att allt flyter på nu!
ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD INFÖR HELGEN!!!! :D :D :D
imorgon går båten 16.05. Så mamma, kickan och alice hämtar mig i skolan vid 14.30 då vi slutar :)
Sedan sover vi i ösmo båda nätterna, hästarna har uteboxar :)
.
Mamma hämtade jackorna idag, och dom är riktigt fina!! Så taggar så in i helvete :D
.
nu ska jag plugga och sen packa mina grejer och duscha :)
.
PUSS/E
.

Kommentarer
Postat av: Jenns

JAG HÅLLER TUMMEN!:)<3

2011-03-25 @ 18:08:15
URL: http://jboberg.blogg.se/
Postat av: Cattis

Tummen hjälpte!

2011-03-28 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0