bad news

Igår var det hoppträning på Tiara. Jag hade en plan för hur jag skulle rida henne och träna henne framöver. Jobbade henne i alla gångarter innan lektionen och han var så fin! Jag märkte inget fel på henne, inte heller Lisa. Sen började vi hoppa och hoppade en banan på typ 60 cm. Tiara var som vanligt och jag fick massa känsla tillbaka, det kändes verkligen som vanligt! Sen höjde Lisa typp kanske 80 - 90 cm och då hoppar vi först serien och sen när jag ska hoppa ett räcke så stannar hon. Vi låg jättebra och hon sög mot hindret men stannade i sista sekund.
Jag och Lisa kom fram till att vi skulle böjja henne vilket  i gjorde när lektionen var slut. Hon var halt båda fram och ska nu vila iu först 2 veckor, sen får vi se vad som händer. SÅ JÄVLA SURT! Mitt fina T!
Det kanske blir en Manne-Tiara bebis nästa år, fast vi är väldigt fundersamma ännu. Vi får se vad som händer helt enkelt..

Nu kommer jag kunna fokusera med på Manne och HUMLAN, fast det var ju inte såhär jag ville att det skulle bli så..

Aja, nu vet ni! Puss/E


älskling bli bättre!


Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

älskling<3

2011-05-13 @ 14:29:45
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: jenns

NEEEEJ:(<3

2011-05-13 @ 16:27:41
URL: http://jboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0