CHELSEA

Jag är så stolt över Chelsea!!! :D Red henne i hagen igår, typ en ridbana. Hon var grym och funderade inte ens på att bocka :D Sååååå duktig! :D :D Kunde svänga ganska bra och hon är jätteduktig med att få med bakbenen :)
.
Idag tänkte jag vara lite modigare.. Så vi red ut helt själva! :D HON VAR SÅ LUGN och såååå duktig! Vi travade massor och hon ville jättemycket! Så kul att hon fungerade så bra! Blev nästan lite kär i henne ;) Även när hon var rädd för saker så blev hon inte frustrerad utan lyssnade på mig och gick fram efter ett tag :D Jätteduktig!! :D
.
Humlan och Manne ficck vila idag :) Humlan skulle egentligen ridas, men jag fick inte tag på henne eftersom Chelsea var super brunstig och hon bara gick efter henne ;) haha
.
Puss/E
.
chelsea igår när mamma fotade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0