Dagens planer!

Nu har jag varit hemma ett bra tag.. Ska ta tag i det sista plugget nu, sedan ska alla tre ridas, dvs, Manne, Humlan och Chelses :)
.
Sedan ska Mannes box fixas sen tror jag att jag ska se grey's anatomy hela kvällen! :D
.
Nu kom mamma och sa att min 2åring som går på sommarbete hade tagit av sig grimman och han skan värkas ikväll.. Han ogillar mamma, så jag måste nog åka och ta på honom den. hehe kan bli ett äventyr!
.
Juste, skolan var ganska bra idag! Fick reda på att vi är lediga den här veckan, och nästa vecka så behöver vi bara åka till skolan på torsdagen, och då är det donnerdagen, så då är det typ en lekdag med såpafotboll och liknande :D
.
Puss/E
jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0