I mina stövlar

JAG HAR KÖPT NYA RIDSTÖVLAR! :D Ett par BOCAJ blev det! (Y) Brun/svarta och jag är faktiskt riktigt nöjd än så länge! :) Har haft på mig dem hela kvällen och föröskt gått in dem lite! :) 


så ser de ut! Jag tycker faktiskt att dom är mycket snyggare irl ;) Lädret är av riktigt bra kvalité så jag är riktigt nöjd! :) De invigs imorgon på TÄVLINGEN med Humlan! :D 

Fick också med mig lite smått och gott från Dahrve, snoddar, flätgelé till knopparna, någon hö-sak och boots :) 

Puss/E

   


Kommentarer
Postat av: Sara

Har faktiskt oxå tänkt köpa sånna, visst är dom sköna? :)

Lycka till imorgon kära vän :D<3

2011-05-26 @ 22:04:26
URL: http://saravilhelmsson.devote.se
Postat av: SARA JANSSON

Du skulle ju komma förbi och lämna dom hos mej, bestämde vi inte det? :s (hihiihihih)



Haha köpte du också såna där boots för 40:-? det gjorde jag hahaha xD

2011-05-27 @ 12:00:31
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0