Majpokalen

I helgen är det tävling som gäller! Vi ska till skogslotten och majpokalen! :D Är galet taggad och håller tummarna för att manne är som vanligt! Vi har anmält till LA på fredagen och Mvs B både på lördagen och söndagen, men vi får se vad vi startar :)
.
I LAn på fredag startar jag som nummer 25 av 66 startande.
I Mvs Bn på lördagen startar jag som nummer 25 av 28 startande.
Och i sista Mvs Bn på söndagen startar jag som nummer 15 av 25 startande.
HÄR finns online-resultat
.
Manne ska stå uppstallad vid Åby Ridklubb och jag och mamma ska tälta :D hehe men vi sparar ju pengar på det, så det är det värt :D ganska mysigt att tälta faktiskt ;)
.
Vi åker upp på torsdageftermiddag och kommer fram mitt i natten, as usal ;) Det är faktiskt väldigt roligt att åka båt med gotlandsgänget. man trivis liksom tillsammans och det känns som att sammanhållingen har blivit så mycket bättre efter eliten :D
.
Vi åker båten hem på söndagkväll och är hemma mitt i natten sön/mån. Men eftersom vi är lediga på måndag så gör det inte så mycket :D
.
Imorgon ska jag börja småpacka och fixa, shit vad jag blev taggad nu!
.
Manne ska gå mest myspass nu tisdag och onsdag, ska ev skritta en sväng på torsdag också innan vi åker :)
Det här är ju mitt första meeting för i år förutom eliten, så jag är extra taggad :D hehe!
.
Pusss/E
manne i vimmerby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0