Oförberedd?

Jag kan ju säga att jag har varit dålig på att fixa inför tävlingen, som faktiskt är imorgon! Jag har varken putsat Mannes grejer eller bestämt vilken färg jag ska ha ;o
Troligtvis blir det brun som vanligt! :)

Vi böjde Manne ikväll, men han var helt jättefräsch! Jag och min tränare har funderat om vi skulle hoppa LB imorgon, ifall han skulle börja hingsta. Men han är så fräsch nu (och hingstig) så vi kör på Mvs B! Jag ville verkligen kvala Mvs A nu!!! :D

Humlan var också jättefin idag! Riktig läckerbit! Hon saknar ännu massa muskler i korset och ryggen, men det börjar ta sig! :D Slänger upp en liten bildboom på henne snart! :D 

Nu ska jag föröska sova! Imorgon ska jag och mamma hjälpa en annan HORKare på tävlingen och hon ska rida LB och LA, så vi ska in tidigare! :) Sen ska vi köra förbi Dahrve på hemvägen och köpa sadelgjordar till Humlan :D 

PUSS/E 

Kommentarer
Postat av: Alida Strange

Sv; Hihi fine pejtha?? naj, vet inte om jag håller med just nu ;)

2011-05-13 @ 23:30:43
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0