RESULTAT - GLR 27/5

SÅÅ nu kommer resultaten från tävlingen med HUMLERT! :D Jag är verkligen nöjd med henne och hon var faktiskt väldigt lugn på tävlingen. Jag hade tom knoppat henne eftersom hennes man såg HEMSK ut! :) Något som är ganska roligt med henne är att hon verkligen ha fått förtroende för mig, och hatar att vara ensam.. Så när det bara är hon och jag i stallet är hon lugn, men om jag går in i sadelkammaren börjar hon sparka med ena frambenet.. Sen när jag kommer ut igen så är hon lugn :) Sötaste hästen!
.
80 cm, Clear Round
Min häst var rädd för allt, verkligen ALLT! Hon ville helst inte gå fram till något hinder och om gräset låg annourlunda på något ställe så skyggade hon.. Hehe jag trodde verkligen att vi inte skulle komma runt banan! Sen när jag skulle galoppera förbi utgången för att rida till starter stannade hon och började studsa och sparka bakut! Men sen sa jag bara till henne och när vi väl börjat hoppa så skötte hon sig ypperligt! :) Hon var riktigt duktig, och vi var felfria! :D Vi är dock inte alls samspelta än.. Men det kommer :)
.
90 cm, Clear Round
Hon var riktigt trött i huvudet i den här klassen. Verkligen jättetrött! Därför blev hon väldigt stark och drog som bara den på banan. Vi fick två stopp, ett hinder missade vi ;) Så det är mycket träning som väntar! Vi ska kanske pröva ett lite skarpare bett framöver :) Men hon gjorde verkligen sitt bästa, och de sprången som blev bra blev riktigt bra faktiskt! :D
.
Filmer kommer imorgon! :)

Puss/E




Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

FILMFILMFILM

2011-05-29 @ 21:00:03
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sabina Andersson

Håller med Sara.

FILMFILMFILM

2011-05-29 @ 23:57:46
URL: http://nattstad.se/sabinaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0