Resultat - GLR 6/5

LA, A:0/A
Jag vet inte vad jag ska säga.. MANNE ÄR KUNG!!! Jag red sådär, la honom lite tight på de två sista. Iof var ett hinder en trippel, så det gjorde ju inget, men ändå... Han var iaf KUNG och vi vann! :D :D :D 
Så det känns galet bra inför imorgon då jag ska rida laget :)

Laget ser ut såhär imorgon:
Kalle Horwitz - Fanny V
Olivia Grauning - Loke
Sara Vilhelmsson - Kenmare Lass
Emma Nilsson - Mahrani of the Fairplay

Laget kan dock ändras väldigt mycket till på söndag, men fan vad jag är taggad!! :D :D




Kommentarer
Postat av: Sara

GRYMMA GRYMMA NI, FAN VA AWESOME NI ÄÄÄÄR!!! :D:D:D<3 gillar att jag och kelly står understrucket haha ;)

2011-05-06 @ 22:28:55
URL: http://saravilhelmsson.devote.se
Postat av: Tilda

Grattis! :D sv jaa jag såg det! Najs, ska han ta kort hela helgen? :)

2011-05-07 @ 00:33:37
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0