RESULTAT - WRK 14/5

Åkte ju in redan till LBn för att hjälpa Alice Leander och hennes b-ponny Pärlemo! :) De var jätteduktigt och fick ett stopp i fas 2 i LBn och var FELFRIA i LAn! :D Superkul verkligen och jag måste erkänna att jag kände mig lite stolt minsann! :')

Sedan var det Mannes tur i Mvs B. Banan var bra men en svårighet redan på hinder nummer 3 som var en kombination från läktaren och min häst gillade inte den.
Hoppade 1an och 2an grymt, men sen tog det stopp.. Han har blöivit hingst 100 % nu. HATAR DET! ajaaa, de var jättesnälla så vi fick komma in och hoppa några språng efter tävlingen.. Först stannade han, så Lisa kastade lite grus i rumpan på honom, sen gick han som tåget.. Så irriterande!
Nu har vi mycket att fundera på om det verkligen är värt att åka till majpokalen när han är såhär..

Humlan fick vila idag.. Ska nog upp tidigt och rida henne imorgon innan jag ska med SARA på tävling! :D

Nu ska jag och Matteboken ha en dejt! PUSS /E


Kommentarer
Postat av: Alida Strange

Jaa!!! DÅ ses vi jöh på tävlingen! :D<3

2011-05-15 @ 07:10:31
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0