Slagsmål

Igår hade jag och Humlan ett litet slagsmål, MEN JAG VANN! :D Hon var så otroligt rädd för en platsbit........... Fick först hoppa av och leda förbi henne på ditvägen, klarade av att hoppa upp sen UTAN att länga stiglädret eller en pall! :D :D Sedan på hemvägen fick jag förbi henne efter några minuter! Hon var dock inte så glad på mig och hennes bakben var mer i luften än på marken ;) heh
Manne var jättefin! Dock väldigt pigg, men kunde slappna av riktigt bra! Vi såg också ett rådjur typ 20 meter från oss och Manne som egentligen brukar skita på sig för sådana saker tog det jättelugnt och travade vidare! Han har blivit modig :D haha
Nu ska jag ut och rida båda två igen, hörs ikväll :) Puss/E

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh fin!

2011-05-23 @ 12:42:57
URL: http://djo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0