Ta tag i bloggen?

Jag vet inte om jag orkar ta tag i bloggen.. Har så mycket i skolan nu, nationella proven heeela tiden och massor med hästarna (6 stycken som egentligen behöver ridas osv).

men jag ska försöka iaf tror jag!? NÅGON SOM KAN FIXA EN HEADER TILL MIG? ;) Vill bara ha bilder på Manne och Tiara nu, kanske på Humlan sen när jag får några fina :)

Idag försov jag mig och pappa jobbade och mamma var inte hemma.. så ingen skola idag.. Ganska skönt då jag inte känner mig helt frisk heller..

Humlan går lite på halvfart just nu, vilket är synd, men jag orkar verkligen inte ibland.. Men men.. så är det :)

Nu ska jag försöka plugga, har massor som ska in!! ;o aja, PUSS/E


söt kompis som jag saknar väldigt mycket!!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.............

<3

2011-05-08 @ 21:24:09
URL: http://henketheman.blogg.se/
Postat av: Du vet vem.............

<3

2011-05-08 @ 23:07:39
URL: http://henketheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0