TÄVLING

idag är det framhoppningsklassen inför helgen! Manne ska bara hoppa en LA idag, och sen imorgon är det förhoppningsvis laget som gäller :)
Jag har packat det mesta eftersom tävlingen börjar redan 16 och min klass är ca 18, men vet.besiktningen håller bara på till 17, så jag hinner inte hem innan vi ska åka ;) Krångligt det där alltså ;D men men :D
Igår var jag ute och gick med MANNE i ca 50 min. Powerwalkade så han fick stretcha ut lite :) Han ville bara äta gräs hela tiden, så det blev en och annan matpaus ;) Han brallade som fa-an i hagen innan jag tog in honom, så SÅKLART har han sparkat till på benet så han fått ett sår :( PUCKOHÄSTEN! Men som tur är har han inte ont och det är väldigt litet :)
Nu ska jag göra klart mitt projektarbete som jag håller på med här i skolan.. Mindre kul.. Hehe min lärare trodde precis jag skrev galet mycket på arbetet.. hehe, men hon kom inte på mig B) jaja, ett blogginlägg borde väl kunna vara ett skolarbete? ;)
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0