TÄVLINGSDEBUT

Imorgon blir det tävlingsdebut för mig och HUMLAN (Rosenstolz)! Min lilla tysk ska få tävla för första gången på typ 3 år? eller det är vad vi vet iaf :) Min första storhästtävling någonsin också så det blir kul! :)

Vi är första starten för dagen, så vi startar typ kl 16 i 80 cm. Och sen som nummer 16 i 90 cm :)
Jag är inte alls nervös än. Måste bara låa bli att pilla ;) När det är så lågt vill jag att hon ska hoppa perfekt, och inte typ bara dra över hindrena som hon vill ;) haha 

Vi får se hur det går helt enkelt! :D 

Puss/E 

 
från provridningen

Kommentarer
Postat av: Alida Strange

Åhh vad roligt :D då ses vi kanske där :D



sv; Vad ni är söta.!! <3<3

2011-05-27 @ 06:37:00
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0