SVAR!

SARA JANSSON
- Varför är du så snygg?
- Vad tycker du om Sara Jansson, hon är väl ganska cool?
- Vill du baka biskvier med Sara Jansson snart?
- Är du taggad inför fredag, för du ska väl tävla då?
- Vad åt du till middag idag?
- Gillar du Sara Jansson?
- PUSS, pussar du tillbaka?


- Ja du.. Varför är du så snygg?
- Hon den är Sara Jansson är typ min själsfrände och den sötaste i hela Garda!
- Ja, det vill jag verkligen!!!! Så mycket att jag dör!
- OM jag ska tävla så är jag galet taggad!
- Jag åt Pyttipanna, som inte var så jättegott...
- Hon är den bästa! :* på henne!
- Nej, jag gör såhär: :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*


Sara Vilhelmsson
- Va har du för tävlingar inplanerade i sommar med varje häst?
- Vilken är den svåraste häst/ponny du ridit?
- Om du fick välja en häst ur alla kategorier vilka skulle du valt? (vilka som helst utom dina egna)
- Vad är planen för fiiiiiiiina hingsten/MANNIBOY/MANNEPANNE/hingsthelvetet efter nästa år?
- Huuuuuuuur BRA ÄR JAG?
- Är Sara Vilhelmsson och Sara Jansson dina idoler/förebilder? (KLART VI ÄR)
- Kan du inte lägga upp film när du sjunger den berömda "vicka-på-näsborrarna" sången??? PLZZZZZ!

- Jag har faktiskt inte så många inplanerade tävlingar.. Men målen med Manne är att han ska kvala och starta Mvs A så snart som möjligt :) Humlan och jag ska rida ihop oss bättre, sedan ska jag försöka få ut Chelsea och Kexet på någon tävling också! :)
- Tiara är nog den svårast ponnyn jag ridit, eller iaf känsligast.. Jag har faktiskt inte ridit så många stora hästar så jag vet faktiskt inte.. skulle kunna vara typ Chelsea :)
- Jag hade nog valt Kulltorps Yrrol (kat. B), Young Gaylord (kat. C), Knockbeg Park (kat. D) :D 
- Efter nästa år ska Manne säljas eftersom jag är för gammal.. HU!
- JO DET ÄR DOM! 
- hahaha, njaaaaa! Den filmen borde låsas in någonstans!
 

jenns
Vilken ponny i varje kategori skulle du valt samt häst? ifall du fick välja någon från gotland?
Skall du vara med och tävla på fredag med hummlert? (jag vill se henne)

- Fanny V (kat. B), Kenmare Lass/Wizard (kat. C), Hector (kat. D) 
- Kanske, beror på hur hon känns imorgon :D 


 Ida
* Bästa tävlingsminnet.
* Vilken är den bästa häst du ridit som verkligen fastnade för?
* Har du ännu kvar Turila?
* Vilka bloggar läser du?


- Mitt bästa tävlingsminne är nog när jag debuterade LA med Blåklintens Adam, på mitt första meeting någonsin, var felfri och kom trea! Det var en otrolig ponny och jag svävade på moln efteråt! :)
- Jag tror jag verkligen fastnade för Manne.. Han är min sorts häst fullt ut! En anna häst jag verkligen fastnat för är faktiskt Nelly.. Har tävlat och tränat henne några gånger och trots att hon inte har jättebra kapacitet eller galopp så gör hon alltid sitt bästa och ställer upp otroligt mycket för ryttaren!
- Nej, Turilla lämnade vi tillbaka för ett tag sen..
- Sara, Sara, Jennifer, Rosanna Zimdahl, Bea Nyberg, Kristina Warg osv :D Haha om man inte har något att göra så är det grymt att läsa bloggar! :D

Catrin
Har du kvar Ravelli om inte varför sålde du honom?
Köpte du han bara för att tävla upp och sälja?


- Nej, jag sålde Ravelli i augusti 09.. Vi sålde honom bara för att ha inte ville vad jag ville med hoppningen. Han kunde, men han ville inte.. Och tyvärr vill jag inte bara rida LC och LB på tävlingar, utan jag vill upp i klasserna, som han inte ville.. Jag grät nästan efter varje tävling och träning.. Tillslut orkar man inte och trots att jag grät hela dagen inann vi sålde honom, så är jag glad att vi gjorde det.
- Nej, jag behöver ha en säker d-ponny som jag kunde ta det lugnt med och bara lära mig rida in mig på storleken. Han var väldigt mycket häst för mig och det tog ett tag innan han formade efter min ridning. Men han var verkligen en bra "läromästare" eftersom jag lärde mig rida på riktigt! :)
 

Alida Strange
1. hur gammal var du när du började rida?
2. Och hur gammal va du när du börja tävla?
3. Ska du vara med i elit laget nästa år? :D


- Mamma har alltid haft häst, så det kom liksom naturligt för mig! :) Började dock på ridskolan när jag var 4 år :)
- Jag tävlade första gången "på riktigt", alltså inte klubbtävling, när jag var åtta år.. Då på Svinto :) 
- JAAAAAAAAAAA FÖR FAN! :D

  


Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

Varför jag är så snygg? Nej nu pratar du strunt här! Det är bara en som är snygg och hon heter EMAAAAAAAAA

2011-05-27 @ 12:01:36
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0