VALBORG

Jag hoppas ni hade en trevlig valborg, som jag hade :D Var i Visby och hade trevligt! Det vara bara synd att kvällen blev kortare än planerat, men det gjorde inte så mycket eftersom jag var så trött ;) haha

Idag tog jag bussen hem halv 11 och sedan var det direkt till gropen (min ridklubbs anläggning) och måla! Vi totalrenoverar hela anläggningen, eller iaf banorna, så det nya staketet måste ju målas :) Alla var lite småflummiga och galet trötta så det var väldigt myyyysigt :D Vi grillade hamburgare och pratade hela dagen :)

Jag kom hem för ca en timme sen, och ska nog ut och rida nu :) Är galet trött så vi får se hur passen blir.. SKRITTUR!? det lät fin! barbacka också.. jag tror jag har bestämt mig! :D

Ha de bra! Puss/E


Paolo Nutini <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0