Full fart!

Försov mig i morse... som vanligt. Men så blir det när man inte kan sova på kvällarna, en ond cirkel helt enkelt!
Efter jag ätit frukost gick jag en promenad med hundarna. De var galna som vanligt.
Sedan var det dags för stallet! Skrittade Manne i ca 50 min. Han var lite galen, men det vr mest mysigt. Lite jobbigt när han inte kan skritta dock.

Sen mockade jag han box, vattnade och lunchade alla hästar, sopade gången och räffsade lite utanför mitt stall så det ser fint ut :)

Nu sitter jag här efter ett tappert försök, med min mor, att ta upp Amandas säng upp för min allt för smala och branta trapp.. VI GAV UPP helt enkelt.. Ska försöka få in den genom en annan dörr ikväll ;) hah

Makaronerna kokar på spisen och köttbullarna ska snart stekas! Mmmhmmm!
Sen bär det av mot visby för några ärenden.

Ikväll ska jag göra två riktigt roliga grejer! Kan ni gissa vad jag ska göra!? :D

Puss/E


han <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ingen aning

2011-11-15 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0