FULLT ÖS

Idag har det varit fullt ös hela dagen! Försov mig till en början, men sen speedade det upp sig mycket!

Har varit och ridit en galoppör idag! SJUKT KUL!!! :D gick lagom fort sådär! mådde bra efteråt, men har fått ganska ont i min äckliga rygg som inte pallar nånting. Hästen heter iaf Bounty och är tre år. Det är typ det enda jag vet ;) Haha, han har gått löp också, det vet jag :D Han var jättefin i munnen och galoppen är ju bara to die for! :D


Efter det åkte jag till stallet och red Manne. Mockade och fixade på förmiddagen :) Red ut Manne i skogen! Han var ganska (jätte) pigg! :D Lite småkul kul :) 

Efter det putsade jag lite för att fördriva tiden, sedan fick de komma in och jag åkte hem och bytte om. Sedan vad det dags för en provridning :) Mer än så säger jag inte :)

Nu ska jag se Grey's!

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

så den hästen du hade idag va inte din eller ? ;)

2011-11-23 @ 21:25:16
URL: http://karross.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

vems va de då ;)

2011-11-24 @ 07:36:19
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0