Mål

Som jag lovat kommer mina mål nu! Bättre sent än aldrig hah

Mål med mig själv:

Som de flesta vet vill jag självklart bli så bra som jag kan bli och tävla så högt som möjligt!
Men något jag jobbar extra mycket med att förbättra nu är:
Få stadigare underskänkel
Få bättre sits
Få rakare rygg
Få mjukare hand
Vara mer konsekvent i min ridning.
Inte "rumprida"

Allt detta är ju inte något jag kommer sluta jobb med, utan vill ju alltid förbättra dessa saker. Man jobbar ju alltid mycket med sig själv när man rider och det är något man aldrig slutar göra :)



Mannes Mål:

Kortsiktiga mål med Manne är att han först och främst ska bli 100% fräsch. Han ska kollas vid en kunglig kiropraktor nu i november :) 
På tävlingsbanan är väl ett kortsiktigt mål att komma tillbaka till den formen vi hade i våras och kvala Msv A/130 cm!
För att uppnå det målet ska han som sagt bli fräsch först, sedan ska jag börja jobba honom som vanligt. Han ska bli starkare, mer likasidig, ha ett bättre tänk framåt och helt enkelt utvecklas som bara den! 

Om vi hinner vill jag självklart starta Mvs A och helst med bra resultat. Detta är väl på sätt och vis ett långsiktigt mål. Sedan ska han säljas framåt sommaren ju.. 



På min framtida storis kommer det största målet vara att lära känna varandra klokt först. Sedan vill jag ju tävla så högt som möjligt på den ;) 
 

humlis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0