svaaar

Har fått frågan om jag kan berätta lite om vad Chelsea gör nu för tiden..
.
Chelsea åkte med till När, där min pappa bor, när vi skulle ta  bort Humlan, som vi gjore där. Nu går alltså Chels med de andra hästarna på lösdrift och lever livet! Självklart saknar jag henne men jag har valt att inte sätta gång henne nu när det ska bli snö och skit. Eftersom hon är ganska osäker på att rida ut och inte 100% tarfiksäker så känns det mest farligt att rida henne nu i vinter. Självklart ska hon igång i vår!
.
Sedan har vi kanske en tråkig plan för Chelsea. Om jag hittar den hästen jag vill ha, (som jag kanske gjort) så måste vi kanske sälja henne för att få pengarna.. Vill verkligen inte det! Men vad ska man göra när man inte har pengar!?
Vi ska förstås försöka sälja Mannes bebisar i första hand. Om vi gör det kan Chelsea stanna! :)
.
SÅ KÖP MINA PONNIER!
.
världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad hände med Humlan?

2011-11-08 @ 15:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0