toooodaaaay

har varit i skolan fram till lunch. hade bara en lektion nämligen :) nu har jag också gjort ett ganska livavgörande beslut! hehe. Jag ska faktiskt ta studieuppehåll fram till jul. Alltså ska jag inte gå i skolan. Detta gör jag för att jag ska hinna återhämta mig från allt som hänt den senaste tiden. Det har liksom blivit lite för mycket på senast tiden, så jag har inte orkat tagit tag i skolan, fått ångest och sånt skit.. Men nu hoppas jag hinna återhämta mig lite :))

snart ska jag åka till stallet! Sitter i köket i min finfina ONEPIECE! :D mihihihihihihi :D 
Idag ska Manne skrittas, sedan ska jag till Runfeldts :))

Puss/E


älskling  

FÖRRESTEN, GE LITE MER DETALJERADE FÖRSLAG PÅ VAD NI VILL LÄSA!


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

om hästarna/ jag o Annie larsson! :D

2011-11-04 @ 22:37:53
URL: http://karross.blogg.se/
Postat av: Anna

Länge sedan du skrev om Chelsea! Hur mår hon osv? :D

2011-11-05 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0