ajajajaja

Idag vaknade jag upp i Fridhem, utanför Visby. Jag sov nämligen vid mina fastrar igårkväll och det var supermysigt! :)) Jag började inte skolan förrän 12.20, så det var riktigt soft!
.
Efter skolan åkte vi till dahrev (<3)! :D :D :D Jag fick med mig många bra-att-ha saker! Bla en lila hink, putsgrej, hängarsak, ett spö som var exakt 75 cm, strumor och en SKJORTA.. Tror det var allt :))) Är riktigt nöjd med mina köp! :D
.
Sedan handlade vi mat, åt lite och efter det åkte jag till stallet.. Manne blev riden idag och han var heeelt galen! Han gick inte att få stopp på och jag blev mest irriterad. Efter att ha försökt fått bort lite av hans energi gav jag typ upp och det fik bli lite skrittjobb.. Efter ganska lång tid var han helt okej fin, men galoppen var jättedålig kvalité på då han var så spänd. Men men.. På slutet var han trots allt ganska lugn efter alla hundra övergångar. Jag är bara helt okej nöjd med passet, men varken han eller jag hade ork att traggla och så.
.
Imorgon är det hopplektion som gäller!!! WOOOOHOOOOO! :D :D :D så kul ska det bli!!!! :D
.
sedan i helgen blir det röj i södertälje :D
.
Puss/E
foto: angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0