RESULTAT - KHSK

Tänkte skriva lite om resultaten idag :) Det var iaf sjukt varmt och typ sensommar trots att det är oktober! Blev svettig när man hade tjocktröja ;) men men...

Började dagen med en LB, bed två faser. Banan var en ganska svår LB-bana men några relaterade avstånd som många rev ut sig på. jag började med att sätta ett bra tryck i honom och sen jävlar! Hoppade runt grunden lätt som en plätt men sen till första i omh så svängde jag gaaanska snäft och han blev tjurig.. Sen tog det stopp.. Men han hoppade iaf den på vägen ut, så jag var jättenöjd ändå! :D 

Sedan anlände mina älskade Gotlänningar och jag råkade köpa ett par ridbyxor från Matha Riderwear! (!!!!!!!) :D

Efter det var det dags för en LA, bed två faser. Manne kändes lite loy och solen var helt galet het! Varmt som en sommardag helt enkelt. Eftersom framhoppningen är utomhus dog man typ av värmeslag! Men Manne var inte alls så jättefin på framhoppningen. Han hoppade av jättelångt från hindrena och hoppade flackt och så. Men sen inne på banan hade jag samma taktik som förut, han får inte tänka bakåt! Så då hoppade vi 1, 2 och 3 utan problem. Nummer 4 var en kombinatinon från utgången. Ni kan ju förstå själva hur det gick. Manne blev arg på mig och jag log en stoooor volt efter första stoppet. Han började hingsta och jag blev arg! SÅ HAN KOM ÖVER FYRAN! WOOOOOP! Sedan var vi felfria resten! Så skönt! Fick alltså bara fyra fel :)

Hoppas det hingstiga har släppt nu! Imorgon lutar det åt en LA, bara för att inte utmana för mycket på en gång som han kanske tycker vi gör om vi rider Msv B.. Men men.. Vi bestämmer oss snart! :)

Nu ska jag nog se lite Grey's!

PUSS/E


åh vad jag gillar dig

Kommentarer
Postat av: sarajansson

äg ut alla idag nu ;)<3

2011-10-02 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0