update

Gillade ni mitt sindarve-inlägg igår?! :D

jag har iaf ingen blogglust alls... men här kommer ett inlägg iaf! jag har legat i sängen och snorat hela veckan så det har inte blivit någon ridning för min del den här veckan.. i helgen är de tävling som gäller men jag ska inte rida. Vår klubb arrangerar den så jag ska jobba då - om jag kan......

Manne ska in på kliniken nästa vecka och kollas i förebyggande syfte sen ska han nog inte få tävla något mer i år utan han får trappa ner och vila och bli på topp igen.
Han ska ju förhoppningsvis sälja i vår, så han måste vara i fin form då!!

Förresten! Om ni vet någon fin hopphäst till salu så får ni gärna höra av er till mig! Inte för dyr bara då vi inte är så himla rika...... [email protected]!

puss/E


tjockis-manni

Kommentarer
Postat av: sarajansson

jaaa åk till kliniken o kolla, jag va där med charre idag och det känns så bra efter <3

2011-10-20 @ 21:12:01
Postat av: Voldemort

Du kan köpa Easy? :)

2011-10-23 @ 11:27:58
URL: http://www.voldiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0