wooop

jag vet att ni har saknat mig! jag har saknat er också.. mihi!

Den här veckan har varit soft! eller jag vet inte.. Manne hade en lugn vecka med uteritter och mysturer. Jag likaså! heh nej men det har varit fint.. Vilket skumt inlägg det här blev!

Ikväll blev Manne iaf klippt.. Han gillade det inte så där jättemycket då han tycker det kittlar förfärligt mycket! men det gick tillslut.. Imorgon ska mamma och jag klippa det sista vid typ frambenen och ljumsken, där det är mycket hud helt enkelt :)))

Nu har jag precis duschat och ska snart åka till mina fastrar för att spendera natten där! Otroligt mysigt! :))

Puss/E 

nu vet ni att jag lever iaf! :)


världens finaste häst!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0