BACK

Nu jävlar har jag taggat om från i helgen då Manne inte kon runt en enda bana, för nu i helgen åker vi till Kalmar!
WAAAAH!!! :D

Men men, idag slöt vi tidigare i skolan, så jag ska har varit hemma ett tag nu och ska byta om och köra min vackra moped till stallet när som helst. Woop! Idag ska Manne ridas, en skrittur i skogen tror jag, samma gäller  med Chelsea. Sedan ska jag till det andra stallet och rida Corra! :)

Mysigt mysigt. Sedan ska jag plugga lite och ikväll kommer Adam hit! Min syster som varit hemma över helgen har sin sista kväll här också, så det blir väl massa mys bara helt enkelt!

Nu ska jag ändra klasserna i Kalmar till LC och LB från LA och Msv B. KUL HÄST! Men men, vad ska man göra?

Nu ska jag ta tag i min själv! Puss/E


Team Gotland 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0