KLAR

Nu har jag kommit ni frå stallet :) Jag tog lite sovmorgon så hästarna kom ut lite senare än dom är vana vid, men eftersom det regnade var dom ju rätt nöjda ändå. 
Mockade, fixade vatten och ensilaget. Jag var dock jätteseg och myste lite i stallet. Småstädade lite och sopade stallgången jäääättenoga! Nu skiner typ mitt stall! :D haha 

Jag är hemma nu, äter lite pannkakor innan jag ska ta min köra (hatade) moped till det andra stallet där en häst jag rider står! Det är ett sto född 2005 e. Cardento ue. Imperator! Huuur fin som helst, men vi har precis börjat jogga nu efter en skade hon fick av en felskoning.. Men förhoppningsvis klickar vi när det är dags för att hoppa och mera om några månader :)) 

  
La Coracón på Breeders 2010, som hon vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0