Landat

Jag och Mamma har landat i Kalmar nu, eller för ett bra tag sen! Tvättade Manne ikväll också så han ska vara ren och fin! Imorgon börjar det tidigt! Det är bara 14 starter före mig totalt i B och C ponnier. Så det blir snabba ryck imorgon men skönt att vi kan rida från stallet till tävlingsplatsen :)

Manne startar väl typ lite efter halv 10 om de är snabba :)) det är ju endast en LB då, men jag är fan sjukt taggad ändå! :D haha Han ska vara knoppad och fin hade jag tänkt! kan skriva ett mms inlägg med vår fina, nya tävlingsoutfit imorgon! :D

nu håller mamma på att skölja ur sutt ny-färgade hår som vi gjorde nu ikväll ;) haha konstiga påhitt vi får för oss! Nu ska jag på toa och sen soooova!

håll tummarna för att manne är lika taggad som mig imorgon!

Puss/E


jag dör vad söt hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0