blåsa bort?

nu ska jag och mor åka till stallet. skönt ska det bli att komma ut på Manne.

igår löshoppade vi putte och Manne. Kakan fick stanna hemma, men putte var minst lika smutsig som henne.. HU vad de kan rulla sig! Manne var iaf jätteduktigt som vanligt. Nästa gång vi löshoppar honom ska vi kort avståndet lite så han måste backa av själv och hoppa upp sig bättre :)

Putte var kunglig som vanligt. Han dör lite i landningen än bara, men han saknar ju styrkan. Frambenen är inte så dåliga faktiskt, men bakbenen kan han behöva träna lite så han hoppar ut sig bättre. Duktig är han iaf och förstår vad han ska göra riktigt bra :)

Nu ska jag klä på mig ridkläder. Det blåser som faaaaaan här, men jag överlver nog ;)

PUSS/E


gammal bild på Nelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0