döööd

nu känner jag mig lagom seg/trött/degig/mysig/skarrig osv osv osv

Dagen började med en dusch, för att senare äta frukost. Släppte ut hästarna innan vi åkte till visby för att jag skulle gymma med skolan. Första gången för mig då jag haft så svårt att ta mig till Visby varje måndagmorgon. Men det gick bra tycker jag. Är självklart väldigt otränad och det känns redan i benen, hehe
idag var det balans och koordination på schemat och det är verkligen jättebra för mig eftersom jag rider :)

När vi hade gjort några ärenden och handlat mat på pastavagnen (ILOVEIT) åkte vi hem och bytte om och sedan till stallet. Jag red ut Manne i skogen sen. VI GALOPPERADE massa och han var suuperfin. Inte alls så pushig och inte lika sne. kunde jobba honom lite också utan att han blev studsig. SKÖNT. Imorgon ska han få slippa mig på ryggen, så han ska bli tömkörd. mysigt.

TVn kallar,
PUSS/E


saaaraaa <3

Kommentarer
Postat av: sarajansson

åh emma <3 leka snart tycker jag

2012-01-18 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0