händelse rikt

Nu när jossan är här har jag faktiskt tagit tag i mig själv lite. Kakan har fått jobba på, Manne trimmas från marken och Putte tycker att vi är allmänt jobbiga när vi kommer springandes med piggborstar i händerna. hehe

Kakan och Putte slår världsrekord på skitigaste hästar varje kväll och Manne blir lite arg när han får vara ute när det är mörkt.

Igår var alla (jag, jossan, sara) hos dreborgarna. Det var riktigt mysigt och det blev en och en annan facerape! Vi startade också ett nytt projekt, som kommer bli hur awesome som helst! Jag kommer berätta när det är mer på g! :D

Idag ska Cake få vila och M ska tömköras av proffset (J). Putte ska jag nog sitta på, stackarn! :D

Puss/E


underbra fjording!

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

hoppas de blir på g snart då ;)

2012-01-07 @ 12:57:36
URL: http://karroannie.blogg.se/
Postat av: sarajansson

TAGGA :D

2012-01-07 @ 17:44:40
Postat av: Jossan

bästa!! <3

2012-01-08 @ 21:55:14
URL: http://dressyrkandidaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0