jossssan

Idag har jag gjort något kul! Provridit en häst, väldigt fin men får fundera ett tag. Ett stort beslut att köpa en häst!

SEDAN HAR JAG SUTTIT PÅ PUTTE NÄR JOSSAN LEDDE!!!! :D wooooop wooooop
han är så himla duktig och inte alls rädd. Hur kul som helst! filmade lite, så kommer nog upp en film här någon dag :)
Manne har blivit tömkörd och jag fick även göra lite trots att han är jobbig ;) ramlar inåt, skjuter ut bogen, tar inget stöd på ytter tömmen osv osv osv............. Imorgon gäller samma upplägg, fast utan Jossans hjälp.

Imorgon åker Jossan hem, inte alls kul! Men fick iaf en vecka av hennes liv :D hah. Vi har skissat på vår går inför framtiden och jäääävlar vad bra den kommer bli!

Nu ska jag mysa med henne lite! Puss/E


Kommentarer
Postat av: Jossan

saknar dej redan!! :S <3

2012-01-09 @ 06:57:30
URL: http://dressyrkandidaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0