kasst

idag har jag varit ineffektiv så att säga. Det regnade som bara den fram till typ 10? så hästarna fick komma ut sent, även Marias hästar. Det resulterar såklart i mer bajs att mocka.... Jag och Mamma fixade alla boxar ikl. Marias efter vi släppt ut alla. Planen var att Manne skulle få ut och galoppera men jag får ju så himla ont i framtänderna när jag är ute i blåsten när det är kallt.

Så ist tömkörde jag Santos på gårdsplan ett tag och jobbade med att få ut bogen på honom och ha en mer aktiv skritt med mer öppen form. Han drar gärna in nosen mellan frambenen och tror att allt är bra där. Men jag är som en tjetig tant tycker han, hehe. På slutet gick det iaf bra. Han gick mer framåt, krullade inte ihop sig så mycket och släppte ut bogen liiiite mer än innan iaf :)

Manne hade jag tänkt tömköra också, men tiden och framförallt orken fanns inte. Ímorgon siktar vi iaf på att galoppera ute!!! Det är ju såååå kul :D Men jag vill verkligen hoppträna nu, och TÄÄÄÄVLA! :DDDDDDd

Puusssss/E


sååå ska det se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0