mysdag

Idag har jag mest myst runt. Manne fick ett lite jobbigt pass i skogen med massa galopp. Han var helt galen och höll på att sparka av mig, hehe. Men det var sjuuukt kul och jag tror vi kör på ett liknande pass imorgon. 

efter jag ridit M så mockade jag stallet och fixade lite fin, sen gick jag hem. Bra gjort! lite hurtigt iaf (y)

Sedan lite senare åkte vi till ridhuset med Santos och Vilden. Jag red Santos medan Maria tömkörde Vilden. Gjorde massa övergångar med honom och försökte få honom att höja sig i formen eller så. Han blir himla låg och måste bli högre och stärka sig. 

Nu ska jag mysa framför min bästa TV. PUSS/E

  
söt

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du "åker till ridhuset", till vilken ridhus åker du då? :)

2012-01-11 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0