rubrikjävel

Har skrivit lite om mina hästar och mig själv på andra bloggen, KOLLA!
Idag tömkörde jag bara Manne. Det var lite för länge sedan sist märkte jag. Han var faktiskt duktig och han börjar släppa mer för varje gång. Imorgon kör jag samma sak. Och då kanske jag skrittar honom en bit efter också :)
Imorgon ska jag longera P och K också. Det var alldeles för länge de gjorde något nu. Synd bara att jag inte kan göra saker med dem ensam, pga säkerheten.. Jobbigt när man måste anpassa sig efter mamma ;) haha
Puss/E
roligt med ridläger?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!

Kolla gärna in min och min kompis hästblogg och var med på frågestunden! :) skulle betyda mycket för oss..:)

2012-02-29 @ 18:59:48
URL: http://albroryttarna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0